tisdag 23 juli 2013

Dagens status

Tjing !
 
Och god morgon, solen skiner idag också, underbart !
 
Här kommer en dagens status
 
Klockan: 09,39
 
Tidigare: En snabb promenad
 
Nu: Grötfrukost
 
Borde: Ta mig en kall dusch
 
Undrar: Pass på den
 
Längtar till: Hmm, skulle väl vara till hotellfrukosten nästa helg, ganska nöjd för övrigt
 
Känner mig: Lite dåsig i huvudet
 
Tycker att: Semestern är för kort
 
Gillar: När solen värmer tidigt på morgonen
 
Gillar inte: Mitt ständiga sötsug
 
Citat: Om en person du talar till inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat (Källa: Nalle Puh) 

 


Carpe Diem !

Kram Pia

10 kommentarer:

  1. Haha, tror nog samtliga av mina barn har ludd i öronen. De kan ställa massvis med frågor och få svar men sen ställa om frågorna eftersom de inte tar sig tid att lyssna till det svar som ges ;) Kram.

    SvaraRadera
  2. Hur kommer det sig att semestern ALLTID är för kort?
    Aha, är det ludd i örat min man har, det förklarar ju varför han aldrig hör ;0)

    SvaraRadera
  3. Undrar om jag själv inte har lite ludd i öronen ibland, särskilt när fler pratar med mig samtidigt. Jaa semestern är alldeles för kort.
    Kram helena

    SvaraRadera
  4. Härligt att starta dagen med en promenad och allra helst soliga morgnar :). Och jag håller med om att semestern alltid känns för kort, mer semester till folket tycker jag ;).
    Ha det toppen! /Jennifer

    SvaraRadera
  5. Älskar morgonträning, ger en skön känsla under dagen!
    Intressant dagsstaus!!
    Har själv kroniskt ludd i öronen tyvärr, förmodligen en arbetsskada...
    Önskar dig en skön tisdagskväll, kram Kate

    SvaraRadera
  6. Jaa jag håller med om att semestern är för kort! Och längtar efter hotellfrukost gör jag oxå, det blir det nästa vecka.
    Duktig du är som promenerar på morgonen, måste komma upp tidigt imon så jag kommer ut oxå... Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Jag hade 4 veckors semester. Och jag lovar...det var för kort.
    Minst 5-6 veckor tycker jag att man ska ha.
    Nästa år blir det så.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Håller med dig! Semestern är för kort...haha...säger jag som har ett långt sommarlov. Antar att jag inte ska gnälla. Men ändå:-)

    Hälsningar från skärgården i Göteborg!

    Cecce

    SvaraRadera
  9. Haha, det citatet var bra. Alldeles för kort.... Kram Anette

    SvaraRadera
  10. jaa du...det där med semester....jag har ju ständig semester, så jag ska inte säga någonting, fniss....är ju hemmafru ;)) och trivs med det...har alltid fullt upp och nåt på gång;) Men jag har jobbat på Telia...så jag har jobbat länge och fått nog ;))
    Ha det gott i värmen...
    Kram

    SvaraRadera