onsdag 15 maj 2013

Det gör ont när man inte gör det så ofta...

Tjing !
 
Jo, det gör allt lite ont och i morgon gör det troligtvis ännu ondare. Gör man det inte så ofta så känns det...att träningen är färskvara alltså...vad trodde ni ? (fniss)
 
Förstår inte hur jag ska få den där känslan att jag MÅSTE träna och att det är hur kul som helst. Nä, för min del är det allt lite motigt. Hur gör ni för att tycka träningen är rolig ? 
 
Så klart är det alltid roligare att träna ihop med en vän. Idag körde vi ett Easy Line-pass :)
 
 
 
Dom här kämpade vi med en del, aj aj aj ;) 

 
Ha en fin kväll !
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Tyckte vi kämpade på bra:-)

    SvaraRadera
  2. Tack för titten hos mig! På så sätt hittade jag till dig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Samma sak känner jag. Det där med att träna... NÄR ska det kännas kul och inte kännas som ett måste?
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, jag älskar verkligen att träna, men nu har jag varit sjuk i över en månad och har inte kommit iväg till gymmet därför. Gissa om jag längtar????

    Ha en fin fredag! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Alltså, träningslust går i vågor... just nu är jag i en rejäl dal, men veeeet att jag även har ett läge där jag bara MÅSTE träna...
    - så det blir att ta sig i nackskinnet och jobba för det ett tag, sen VET jag att jag blir beroende av att se hur mycket jag har förbränt på pulsklockan...!
    (men gud så svårt det är att börja...)
    ;-)

    SvaraRadera