fredag 30 november 2018

Så mycket barndom

God morgon !

Vill bara kika in och önska er en fin fredag. Idag kommer jag nog att flexa ut lite tidigare från jobbet, känns som en sån dag haha :) Åka och fylla på kylskåpet med massa gott, sjukt sugen på fisksoppa, men vi får se.

Har ni sett mitt fina änglaspel, påminner så mycket om när jag var barn, tror var och varannan hade ett änglaspel när jag var liten, ett populärt julpynt och nu har det kommit tillbaka. Eller kommit tillbaka, kanske har funnits hela tiden fast jag inte har lagt ögonen på det.

Tänkte köpa ett redan förra året men det blev inte så, men nu har jag alltså ett som pryder byrån i hallen. 

Finns här


Fin fredag till er !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Ja de var väldigt inne när vi var barn! Kommer ihåg jag var galet stolt när vi köpte ett till mamma i julklapp!

    Kram Jenny

    SvaraRadera