söndag 4 november 2018

4-års kalas och bebisgos

Tjingeling !

Här är en ganska så slö dag idag, skönt när helgen för övrigt har gått i 110. I fredags hade vi vänner här hemma och igår var vi i Kungsbacka hos min syster med familj. Vi åkte redan vid 8 för att hinna med en tur till Freeport, eller till Hede fashion outlet som det heter nu.

Det hade varit Black Friday där i fredags så det var ganska utplockat men jag knep i alla fall ett svart skärp, makeup fixing spray (det ska vi prata mer om när jag har testat ett tag). De blev även ett par träningsbyxor 2XU, hade kostat 1100 kr och nu 99 kr, dom gick ju bara inte att motstå. Niklas köpte också en del träningskläder.  

När vi var nöjda så åkte vi till min syster och hade gos med hennes killar och nytillskottet i familjen.
Vi fick som vanligt god mat och smarrig tårta.

Födelsedagsbarnet, snälla goa S som är så förståndig och klok men samtidigt så full av bus. 


Lillasyster och nytillskottet i familjen, så fin och så perfekt.


Den äldsta brorsan fångande jag tyvärr inte på bild.

Hoppas ni har haft en härlig helg, här blir det nu en dusch sen kanske någon fil.

Ha det gott !
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar