söndag 2 december 2018

Första advent

God kväll !

Då var snart första advent över, idag har det varit en riktig mysdag. Dagen började med frukost såklart sen var vi hemma hos min mamma och fikade, vi var på julmarknad, ja det var inte så mycket till julmarknad men lite var det i alla fall. Sen har vi bara varit hemma, lyssnat på julmusik, slagit in julklappar och legat i sängen och kollat på film. En ganska slö men skön dag med andra ord.

Igår var jag och mamma i grannbyn så hon fick köpa klart alla sina julklappar, ja även jag betade av några, inte många kvar nu, skönt. Sen var svärmor här och fikade, det handlar mycket om fika så här i juletid haha.

Men idag tände vi alltså första ljuset, så mysigt.



Hoppas ni har haft en bra helg !

Nu slänga sig i bingen för att kolla på Beck (om jag kan hålla mig vaken)

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar