tisdag 11 december 2018

Vårt sovrum

God morgon !

Sovit gott ? Det gör jag alltid nu för tiden, ja i alla fall sedan vi köpte vår nya säng. Det är en julklapp till oss själva, så vi kommer inte köpa några julklappar till varandra.

Tillbaka till sängen....ja vad ska jag säga, sover som en prinsessan, vi är så nöjda med den. Vi har även köpt nya sängbord som vi sprutmålade svarta. Byrån är gammal men även den har fått lite färg på sig. Jag var väldigt emot när Niklas ville ha svart byrå och svarta sängbord först, jag ville bara ha vitt. Men såhär i efterhand är jag jätte glad att han övertalade mig för jag tycker det blev riktigt snyggt. Även om det är jag som får damma....och det får jag göra kan jag säga, svart i ett sovrum är väl inte det mest praktiska precis, men va tusan, man kan ju inte alltid vara praktisk, haha.



Det har även blivit lite nytt lull-lull, både på byrån och i sängen :)



Fin tisdag till er !
Kram Pia

1 kommentar: