måndag 22 oktober 2018

Ny vecka

God morgon !

Ny vecka igen och tänk snart är det höstlov, jösses vad veckorna susar iväg, inte länge sedan det var semester.

Vad har denna veckan att bjuda på då tro....ja förutom jobb förstås ska jag väl få till lite träning, det blir ett besök hos frissan, symöte, åh vad roligt det ska bli, det kommer garanterat bli en massa snattrande och en massa skratt, för så brukar det bli. Så ska jag köpa bebiskläder, jag har nämligen blivit moster igen. Min syster har fått sitt tredje barn, hon har två killar innan och nu blev det en liten tjej, så roligt.

På fredag kommer Eric hem och det längtar jag till massor såklart, alltid så mysigt när han kommer hem. Niklas jobbar tyvärr i helgen så jag och Eric får roa oss själva. Vi ska åka till Göteborg på lördag för Eric ska göra en del tester som han brukar göra för sin triathlon.

Bjuder på lite bilder från min och Niklas skogspromenad i helgen.






Önskar er en bra start på veckan.
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar