måndag 8 oktober 2018

Måndag och en dagens

God kväll !

Hoppas ni har det bra och att veckan har börjat på topp. Tänkte att det var väldigt längesedan jag körde en dagens så det tycker jag att vi gör.

Då kör vi...



Klockan : 19,20

Nu : Måla naglarna

Tidigare : Varit ute och gott, lite lätt duggregn men skönt med en promenad efter en dag på kontoret

Kläder : Myskläder såklart, jag är ju hemma

Borde : Lugna ner mig lite, stressar som en galning. Börjar på jobbet sen bara det rullar på.

Längtar till : Nästa "symöte" längesedan vi träffades och vi har alltid så mycket att prata om 

Undrar : Om det bara är jag som längtar till advent och allt mys med bland annat pepparkakor och glögg

Känner mig : Trött, sliten och ofräsch

Tycker att : Det är dags att komma igång med träningen på allvar nu, det räcker inte med promenader längre.

Gillar : Min nya cykel. Verkar bli fint väder i helgen, då ska jag ta mig en cykeltur hade jag tänkt

Gillar inte : Att helgen gick så galet fort, vi hade en supermysig helg hos Eric.

Citat : Man ska fylla almanackan med lugn och ro så det stressiga inte får plats (jag gillar det citatet, är dock väldigt dålig på att följa det)


Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar