onsdag 17 oktober 2018

Det där med önskelista

Tjingeling !

Onsdag och mitt i veckan, det rullar mot helg :)

Det kanske är lite tidigt att börja skriva önskelista till tomten redan. Men va tusan, man kan ju alltid önska sig oavsett om det är jul eller inte. Det här är i alla fall lite saker som står på min önskelista.
Ja ni ser ju, jag är lite svag för ljusstakar.

Denna skulle vara jätte fin på hyllan i Erics rum eller på bordet i köket.



Liljan står fortfarande på min önskelista och har gjort väldigt länge


Denna fina Georg Jensen skulle passa fint ihop med min stora till jul



Godisskålar går ju alltid åt, eller som kruka. Passar fint ihop med ljusstaken jag tänker köpa



Ja listan kan göras lång, finns alltid saker man vill ha, men ibland får man bara titta och drömma....eller önska sig, hehe :)

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar