fredag 8 juni 2018

Sånt jag tycker om

God morgon !

När ni läser detta sitter jag i bilen på väg till Eric i Motala. Jag åkte iväg riktigt tidigt för att kunna utnyttja denna fina dag. Eric jobbar men jag har lovat att ha lunch klart när han kommer hem. Så mysigt att få en mamma-son helg tillsammans.


När vi renoverade vår lägenhet så köpte vi även ett vitt vitrinskåp på Ikea. Tänkte att vad ska jag ha i det, jag kommer aldrig att fylla det. Men det var ju inte så svårt och det tog heller inte särskilt lång tid att göra det. Jag har samlat sånt som jag gillar sånt jag inte vill ha framme men som jag vill ska synas. 
Ja sånt jag tycker om helt enkelt.





Niklas medalj från Stockholm Marathon ligger där också, är ju inte super snygg precis, men den får jag inte flytta på, så den får väl helt enkelt ligga där :)

Fin fredag till er !
Kram Pia



2 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dig en trevlig helg !...även om jag inte bloggar så tittar
    jag in i bloggar...fast jag är inte lika aktiv!
    Kram på dig !

    SvaraRadera
  2. Ha nu en riktigt härlig helg tillsammans ��

    SvaraRadera