söndag 10 juni 2018

Myshelg

Hallå hallå !

Hur mås det ? Här är allt bara fint, finns inte mycket att klaga på just nu. Vädret är ju fortfarande underbart och jag har haft en supermysig helg hos Eric i Motala.

Jag var ledig i fredags så jag åkte riktigt tidigt för att utnyttja dagen till fullo, åkte hem till Eric med mina grejer sen åkte jag direkt till Varamon. Det är ett underbart badställe i Motala, sandstrand och långgrunt och kallt som tusan, så inget bad för min del hehe.

Vi har varit på stan, fikat, ätit gott och bara myst. Jag har fotat Eric lite när han simmade, inte helt enkelt, visar en annan dag.   

Våran fina kille, så himla roligt att umgås med honom, Niklas har jobbat hela helgen så det blev en mamma-son helg, det är fint det, en helg som jag stoppar långt in i hjärtat. 



Fin kväll till er !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Sååå Härligt att få umgås en hel helg! Kan man leva på länge..🌼
    Önskar Dig en ny finfin vecka, kraaam Kate

    SvaraRadera