måndag 23 april 2018

Skrubb och BUS

Tjingeling !

Är ni som jag denna årstiden helt genomskinliga ? Visserligen blev det en stund i solstolen i helgen så lite färg fick jag allt, men behöver nog lite mer hjälp på traven.

Köpte ett jätte bra skrubb och brun-utan-sol när jag var i grannbyn förra veckan. 

Älskar att skrubba kroppen, känner mig så ren och fräsch.


Jag köpte light/medium brun-utan-sol eftersom jag var/är väldigt blek. Man smörjer in sig med den på kvällen efter dusch, så är man brun och fin när man vaknar. Haha, skojar bara, brun blir jag väl inte direkt, tar väl ett tag innan man får den där fina färgen, men jag är på god väg.

Sen luktar den gott om man jämför med många andra brun-utan-sol.




Det var lite tips på skrubb och brun-utan-sol. Ni ser ju var det kommer ifrån, HÄR

Önskar er en bra start på veckan.
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Kul att du tittade in...du missade precis mitt senaste inlägg, hihi...funderar på hur jag ska göra med bloggen. Fortsätta eller sluta ?...ja det är frågan ;)).
    Använder också brun utan sol, helst i ansiktet för jag tycker jag får fräknar av solen, på kroppen vill man ju också vara brun och den här tiden som kommer nu så brukar jag använda brun utan sol även där.
    Kram bia

    SvaraRadera