tisdag 24 april 2018

Lite nytt

Hej !

Men blev man inte sjukt sugen på sommarkläder nu när det var så himla fint väder förra veckan? Jag blev det i alla fall. Var på stan en snabb sväng i lördags för att köpa present, då slank jag bara in på VeroModa och hittade två fina linnen. Hoppsan, går sådär med mitt lilla köpstopp, men två linnen kunde jag ju bara inte motstå. 

Rosa och blått, fina sommarfärger.





Idag är det jobb, sen till min vän och frissa....sååååå skönt.

Ta hand om er !
Kram Pia    

3 kommentarer:

  1. Alldeles ljuvligt med så fint väder. Inte helt enkelt dock med köpstopp när en hittar så mycket fint. Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Linnen kan man aldrig ha för många av.... Superfina och den rosa, vilken härlig färg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Very nice post really ! I apperciate your blog Thanks for sharing,keep sharing more blogs.

    หนังออนไลน์

    SvaraRadera