tisdag 3 april 2018

Lite nytt i garderoben

Tjingeling !

Oj, vad jobbigt det var att gå upp i morse, man vänjer sig fort vid sovmorgon och lediga dagar.

Som jag skrev i går har det blivit lite shopping, behövde verkligen fylla på min garderob lite.
Vet att det hade varit roligare att se kläderna på, men jag är inte super bekväm i att visa mig här på bloggen.

Här är lite som har blivit handlat, har blivit några byxor och några överdelar till men jag behöver ju inte visa allt :)

Bra jobbkläder, mörkblå kavaj funkar alltid.


Gillar ärmen





Svart långkofta, köpte även en ljusgrå. Färgkombinationen ljusgrått och blått har blivit en stor favorit. Långkoftor och shorts är ju också så snyggt (får väl vänta en tag med det kanske men ändå)

Gant t-shirt, riktigt bra kvalité.



Ja det var lite nytt det.
Har ni shoppat några vårkläder än ?

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. fräscht och fint. Nej jag har inte handlat ett dugg. Försöker spara lite på slantarna . Men det blir svårt man blir så sugen nu när det blir soligt och ljust. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Bara en vårjacka! Men behöver betydligt mer... Men ska också vara lite sparsam, vill iallafall ha nya fina sneakers!

    Jag gillar den knallblå! Har mycket sug efter färg på kläder just nu!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Förr köpte jag kläder jämt !!...men nu springer jag mindre på stan så då blir det automatiskt mindre klädköp. Har köpt lite på rea och nedsatta kläder nu ett tag, så jag har så det räcker...vissa har jag inte hunnit använda ännu !!
    ha en bra vecka !
    Kram

    SvaraRadera