söndag 22 april 2018

Det blev en bra dag

Hejsan hejsan !

Här kommer jag med inlägg nummer 2 idag, hör inte till vanligheterna, men ibland så :)

Vilket underbart väder det blev idag. Det visade ju att det skulle bli sämre väder idag, men inte mig emot, skönt att dom kan ha fel åt rätt håll någon gång.

Det blev lite innefix idag ändå, trots fint väder, men det är ju sånt som måste göras det också. Jag har även varit hemma hos mamma en sväng, hon ska sy lite åt mig. Vi ska på en sån rolig grej, jag lovar visa när det är klart.

Det blev även en löprunda efter lunch, gick inget vidare faktiskt, uj uj så jobbigt det var. Så när jag kom hem intog jag solstolen och en kopp kaffe och det kändes mycket bättre. Men det är bara att gå på det i morgon igen, då blir det med min svägerska, hoppas det går bättre och lättare då.




Om några timmar kommer Niklas hem, han har jobbat hela helgen och är säkert jätte hungrig så jag ska snart börja förbereda lite mat. Han cyklar hem från jobbet (3 mil) så han blir säkert glad om maten står på bordet när han kommer hem.


Ha det fint !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, härligt... Ibland överraskar man sig själv med bloggandet! Jag måste skärpa mig.... Har varit förbannat segt ett tag!
    En pw ikväll för mig efter allt målande... men med poliser runt husknutarna på en granngata med dragna pistoler, hundpatrull och civilbilar, så gick jag med jä*ligt raska steg hem... Har ingen aning om vad det gällde, men olustigt var det...och i vår lilla stad!
    Godnattkram från Kate

    SvaraRadera