tisdag 27 februari 2018

Frisörbesök

Hej hej !

Ett sent inlägg här idag, ibland blir det så. Åkte från jobbet lite tidigare idag då jag hade en tid hos frissan. Som jag har längtat, känns som dom där grå kommer både fortare och blir allt fler, hujedamej.
Tur det finns färg och färgad spray som man kan använda när det ser allt för hemskt ut, sådär en vecka innan frisörbesöket.

Min fina vän och frissa, hon är så himla duktig, jag är alltid nöjd när jag kommer därifrån. Har gått hos henne i jätte många år och hon kan verkligen mitt hår. Jag sätter mig där och så gör hon bara, behöver inte ens säga något. Alltid fin när jag går därifrån. Hon är bäst helt enkelt.



Kommer sällan därifrån tomhänt, alltid något man behöver. Denna gången blev det hårspray.




Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Samma här, har gått till min senaste frissa i flera år, men har nu börjat lessna lite...vet inte om mitt hår förändrats eller om hon börjat slarva, hihi. Men just idag när jag var till stan passade jag på att gå in till ett nytt ställe som ligger på top 10 listan här i stan (vet inte varför det finns en sån lista )och beställde en tid hos någon ny jag aldrig träffat ;)). Men det ska bli spännande och jag tror att man måste byta frissa ibland, helst om man börjar bli lite missnöjd ! Kram bia

    SvaraRadera
  2. Härligt när man är nöjd, jag har oxå spray när jag får vänta det är skönt :) men fin blev du eller finare <3 kram å fin kväll

    SvaraRadera