måndag 19 februari 2018

En härlig tur på berget

God kväll !

En varm dusch och lite mat i magen så är man människa igen. Jag flexade ut lite tidigare idag för jag och Niklas skulle åka skidor. Jag blir lätt stressad över om det är för mycket folk som vill åka om mig och kanske tycker jag är i vägen. Så en timmas flex gjorde susen, inte alls mycket folk. 

Det är så himla roligt, jag har inte åkt på ett tag så det är bara att börja från början (nästan) med tekniken. Det ser ju så lätt ut när andra åker, men jag har världens bästa coach, Niklas hjälper mig massor och det är jag glad för.  

Det är ju sååå vackert så man bara måste stanna och fota lite (och få en anledning till lite vila)



Se så roligt det är att åka skidor ;)


Försöker ta rygg på honom, vilket inte är det lättaste, han är supersnabb.



Men jag kämpar på....


Jag och min coach ;)


Vi fick ihop 1 mil, skulle gärna åkt mer men jag var så trött, skakig i både armar och ben
 (hur otränad)
Om inte kroppen skriker allt för mycket att smärta i morgon så blir det nog en sväng då också.

Nu ska jag lägga benen högt och slumra framför tvn.

Trevlig kväll !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Ser heeeeelt ljuvligt ut!
    Jag lovar att om det varit du och jag i spåret så hade du fått en att åka om!

    Ha en fin helg kära bloggvän!

    Kram Jenny

    SvaraRadera