måndag 18 december 2017

Helgen som varit

God kväll !

Hur har ni det i julstöket ? Ni stressar väl inte hoppas jag ?

Här ligger vi faktiskt med väldigt bra, bara lite småfix kvar. Men vi ska inte vara hemma i jul så då blir det ju lugnare. 

Helgen däremot, den försvann lika fort som den kom. I fredags hade vi vänner här hemma, alltid lika trevligt att ses. Vi har varit på 17-års kalas, jag har lagat en hel del mat till Eric som han får ta med hem efter jul (ja jag vet jag skämmer bort honom)

I lördags morse åkte jag och Niklas upp till berget för att åka några varv i skidspåret. Så himla vackert, glad över vårt fina berg. Jag fick ihop 7,5 km och det känns kan jag säga, sjuuuuuk träningsvärk i ljumskar och ben.

Nu håller vi tummarna för att snön får ligga kvar så det kan bli lite skidåkning och att vi förstås får en vit jul, det vore väl mysigt. 

Verkligen magiskt !




Niklas ska köra Vasaloppet så han ligger i hårdträning och vill såklart att snön ska vara kvar.







Önskar er en fin kväll och bra start på veckan.
Kram Pia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar