söndag 23 april 2017

Inte så tokiga ändå och lite Bus

Tjingeling !

Och hej så här på kvällskvisten, hoppas ni mår fint. Söndagar är inte så tokiga ändå, trots att man kanske har lite jobbångest. Min söndag har varit bara bra, har slappat lite på förmiddagen, satt i solen med en kopp kaffe. Riktigt skönt när solen är framme , men man får ju en smärre chock när man tar av sig och inser hur blek man är. 

Fick ett tips från en kollega om en brun utan sol, så denna ska jag testa nu så får vi se om jag blir något brun :)



För övrigt fick jag med Niklas på ett gympass, alltid roligt att träna med någon. 
Och nu väntar jag på att någon film ska börja.

Fin kväll till er !
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på resultatet.

    SvaraRadera
  2. Den där blekheten känner jag igen alltför väl... Kram J

    SvaraRadera