fredag 21 april 2017

Äntligen helg

Hej hej !

Nu är det äntligen helg igen, trodde nästan att klockan stod still på jobbet idag, så segt på förmiddagen. Men några timmar innan jag skulle hem då small det till, precis som det brukar göra på fredag eftermiddag och jag fick massor av jobb. Så jag fick jobba lite längre än jag hade tänkt, hann inte färdigt men ja ja, jag ska ju ha lite att göra på måndag också :)

Snart kommer Eric hem igen, denna gången på en snabbvisit. Han har fått ont i ett knä så inställningen på cykeln ska kollas upp.

Och vi får en myskväll innan han åker tillbaka till Motala i morgon igen. 
Inget ont utan det har något gott med sig :)

Rosor fick bli helgens bukett.



Ta hand om er !
Kram Pia

1 kommentar:

  1. Jag fick också ett jobb som dök upp precis när jag var på väg att gå hem i går, men det blev klart på en kvart... men typiskt att det dyker upp precis när man står i dörren.
    Trist med sonen knä, hoppas det är enkelt åtgärdat!
    Fantastiska rosor. Kram J

    SvaraRadera