lördag 14 maj 2016

Vårruset

Hej hej !

I torsdags gjorde jag något som jag nog inte har gjort på 15 år tror jag. Jag och ett gäng härliga tjejer var i Jönköping och sprang Vårruset. Det var riktigt roligt och det kommer jag absolut göra nästa år igen.

Sen att jag klarade mitt mål gjorde ju inte saken sämre :)
Mitt mål var att springa under 30 minuter och jag sprang på 27,20 så jag är supernöjd. Även supernöjd över att jag inte var helt slut när jag kom i mål efter 5 km.

Så idag står det löpning på schemat, man får verkligen "blodad tand".


Brukar ni springa några lopp ?

Önskar er en härlig lördag !
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Nej jag springer sällan nu för tiden, förr sprang jag i löparspåret,men nu är jag dålig i ländryggen, så jag promenerar mest i rask takt och kör yoga, men idag ska jag ut och gräva med guben...vi ska göra grund för nya växthuset jag har köpt ;))
    Trevlig pingst helg !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra gjort! Och i Jönköping dessutom, där bodde jag när jag pluggade 90-93...: trivdes så bra i den mysiga staden <3
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat Pia. Vårruset är riktigt kul faktiskt. Speciellt om man får ihop ett lag och man kan ha picknick efteråt tillsammans. I år är jag inte anmäld, har ju så mycket annat på G att träna för.
    Ljuvliga rosor och vacker färg på nagellacket!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera