söndag 22 maj 2016

Att njuta av vänners sällskap

Hej hej !

Hoppas ni mår fint, här duggar inte blogginläggen tätt precis, mycket annat som har kommit i mellan, så är det ibland.

Men vilket väder vi har fått idag, riktig sommarvärmen, så härligt, bäst att njuta :)

I går njöt vi av våra vänners trevliga sällskap och god mat på en av stans bästa restauranger. Så mysigt att gå ut och äta ibland.







Kaffe och kladdkaka tog vi hemma hos oss och lite senare blev det ost och kex.


Nu ska jag ut en sväng innan jag sätter mig och redigerar lite bilder, jag har fotograferat i studion en del den sista tiden, så himla roligt.

Ha det fint.
Kram Pia 

3 kommentarer:

  1. Så gott det såg ut...mums ! tur att jag är mätt, hehe...
    Ha en fin start på nya veckan !
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Så gott det såg ut...mums ! tur att jag är mätt, hehe...
    Ha en fin start på nya veckan !
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Både gott och trevligt med umgänge! Kram J

    SvaraRadera