söndag 8 maj 2016

Kvalitetshelg

Hej på er !

Hur mår ni i värmen ? Jag mår hur fint som helst och njuter för fullt. 

Njutit det har jag väl gjort hela helgen, som ni vet var jag i Motala fredag till lördag och hälsade på Eric. Förutom att jag har fyllt på hans frys och putsat hans fönster och fixat lite annat smått och gott så har vi haft några super mysiga dagar. Bara några mamma-son-dagar. Han har ju såklart tränat på som vanligt men vi har hunnit med en hel del.

Lunch på hans balkong



Fotat lite vid vackra Varamon





God mat på Sjöglimten


Fika på stan



Och lite shopping 



Detta är en helg som jag stoppar långt in i hjärtat :)

Hoppas ni har haft en riktigt härlig helg.
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Det låter som en toppen-helg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Mysigt med tid på tu man hand med sonen. Kram J

    SvaraRadera
  3. Härligt med mamma-son tid. Det saknar jag, men det är svårt att få ihop det när han är gift ;)

    SvaraRadera
  4. Förstår att du hade en trevlig stund med din son ;))
    Och varmt och soligt har det varit i helgen...soligt idag också, men värmen är på väg härifrån för denna gång. På onsdag blir det svalare ;(
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Förstår att du hade en trevlig stund med din son ;))
    Och varmt och soligt har det varit i helgen...soligt idag också, men värmen är på väg härifrån för denna gång. På onsdag blir det svalare ;(
    Kram bia

    SvaraRadera