måndag 25 april 2016

Några timmar på en golfbana

Hej hej !

I lördags var vi på Hökensås och kollade när våra vänners ungdomar spelade golftävling. Dom är så himla duktiga, grabben åker till USA till hösten och ska gå på College och deras tjej ska gå på golfgymnasium. Håll utkik efter dom här två, är helt säker på att dom kommer gå långt :)


Hmm, var tog den vägen, inte lätt att se den lilla bollen när man slår långt.


Koncentration



Det är inte bara roligt att se dom spela, utan man får verkligen njuta av vacker omgivning när man går på en golfbana.



Ser att jag måste skaffa mig ett lätt och enkelt stativ när jag fotar med mitt stora objektiv. Det är inte helt enkelt att hålla kameran stilla. Har ni något tips på stativ som är lätt att ta med, det måste gå snabbt att ta upp och fälla ihop. Jag tänker till Erics tävlingar då vi förflyttar oss snabbt och mycket.

Ha det fint !
Kram Pia

6 kommentarer:

  1. Kul med duktiga ungdomar. Här i familjen har vi tre som älskar den där sporten :) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hade ingen aning om att Hökens Ås hade golfbanor. Vi brukar åka dit och fiska. Eller finns det fler Hökens Ås kanske. Det jag tänker på är nära Hjo.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Härligt med sportiga ungdomar. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. har aldrig spelat långgolf, men minigolf är jag bra på ;))...brukar faktiskt vinna för det mesta, hihi...
    Ha en fin tisdag !!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja..."Vår" Hjo - S - Open 💕 ...
    /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste föresten "skryta" lite min son kom 3-a ett år i denna Tävling ...
      *Stolt mamms hihi

      Radera