tisdag 17 november 2015

Två för en

Tjing !

När man har spanat in något en längre tid då är det svårt att släppa greppet om det, så funkar jag i alla fall. Särskilt när vi kommer till väskor.

Men i fredags när jag åkte hem från jobbet, svängde jag in i butiken där den fanns.
Inte nog med att man kunde vända på väskan, ja ut och in alltså, ledsnar jag på det mönstrade (vilket jag inte tror jag gör) så kan man alltid få en svart. Super bra ! Det var en necessär med också, eller om man hellre vill ha den som en liten handväska med axelrem en lördag kväll på stan.

Jag tror att jag börjar se denna väska mer och mer som en mycket bra investering, haha.






Väskan som står på min önskelista till tomten förra veckan, ja den står kvar, man kan liksom aldrig få för många väskor, det är ungefär som kuddar :)


Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Häftig väska och så bra att det var en necessär med också. jag har inte många väskor och skulle verkligen behöva en ny. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Så snygg den är... jag är superdålig på att köpa väskor till mej själv. Vill egentligen ha en snygg i mörkt brunt skinn, för att matcha mina nya vinterboots. Nåja, det lär väl inte bli av den här säsongen iallafall!

    SvaraRadera
  3. Helt rätt, väskor kan man inte få för många av. Snygga de är, väskan och necessären. Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Håller med väskor kan man inte ha för många av... snyggt köp!
    Jag var väskbesatt för ett par år sen men nu har jag lugnat mig.. ett tag bär man ju runt på skötväskan till lilleman då orkade jag inte "piffa" till mig med en väska till och bära runt på...

    Kram Sandra

    SvaraRadera