tisdag 10 november 2015

Hög tid

Hallå hallå !

Nu måste det väl ändå vara hög tid att ta ett snack med tomten, ja vad man önskar sig i julklapp menar jag. Det vore ju synd om han skulle behöva stressa med allt jag önskar mig haha.

Jo då, min önskelista är ganska lång även i år, förstår inte, en del dom säger att dom inte vet vad dom önskar sig i julklapp, min den kan nog bli hur lång som helst.

Kanske kan jag komma med lite tips....















Det var bara lite som finns på min önskelista, jag har mer på lager, men då tror jag att ni ledsnar.

Ha det fint !
Kram Pia

10 kommentarer:

  1. Jättefin önskelista! :-) Jag är nog som du, har alltid en önskelista på lut, här är inga problem med sådant. :-) Fixade faktiskt en liten lista till dottern, enligt hennes önskemål, hon ville ha lite tips vad hon kunde köpa till sin mamma till jul. :-) Men här satt jag en max gräns vad sakerna fick kosta. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Önska får man ju alltid göra i alla fall. Det var mycket fint och snyggt på din lista.
    Mamma C

    SvaraRadera
  3. Dom sista ljusstakarna var ju för coola...de skulle jag kunna tänka mej ;)
    Vi köper inte många klappar...så här är det lugnt !
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Jag har också en önskelista.. vi ger inte varandra (egentligen ) men jag tycker ändå något litet för jag vill att barnen skall lära sig att man ger och inte bara får...
    Den där väskan är jag allt sugen på
    Hoppas att tomten får din lista

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. De sista ljusstakarna är det STORT habegär efter. Vi kan väl hålla tummarna tillsammans att tomten hör vår önskan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Ja helt klart hög tid. Jag har köpt EN julklapp bara än i år. Snart dags att ta tag i resten. Kram.

    SvaraRadera
  7. Oj vad mycket fint! Jag önskar mig ochså ett o annat men fa kanske nytt badrum och lite nytt tilllandet men det är kanske inte så lite 😊 kram

    SvaraRadera
  8. Mycket fint du har på din önskelista! Efter några minuters betänketid kan jag nog också få ihop en lång lista. ;) Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Sååå mycket fin inspo! Jag vill ha allt, kapar din lista rakt av :)

    Kramar aka

    SvaraRadera
  10. Jag tror jag tillhör den där skaran som inte önskar sig något.... rensar ut en massa bös här hemma och vill inte ha en massa pryttlar överallt ;-)
    Men det är fina grejer på din önskelista, skulle nog ändå kunna tänka mig en del där....
    Kram J

    SvaraRadera