söndag 10 mars 2013

Tummen upp

Tjing !
 
Japp, det gör jag, tummen upp alltså för denna sköna topp från House of lola. Underbar kvalite, kommer garanterat att handla mer kläder därifrån då detta var mitt första plagg. Sen är dom ju så snälla att inte skicka någon faktura till mig, hehe. Jag råkade av misstag klicka bort fakturan jag fick i mailboxen och i papperskorgen fanns den inte heller....har ringt och sms:at 3 gånger, men den dyker väl upp tids nog... eller vad tror ni ?
 
Tummen upp alltså :)
 
 
Ha en fin kväll ! Här vankas det mat.
Kram Pia
 

2 kommentarer:

  1. Jättefin tröja och vilken härlig färg! Nu vill man bara ha just färg, färg, färg! Köpte ett nagellack idag i nästan precis den färgen, Essie, "Cute as a Button".

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    SvaraRadera