söndag 24 mars 2013

Cykeltur och promenad

Tjing !
 
Ja då var denna helg snart till ända, va fort en helg går. Nästa vecka jobbar jag bara måndag och tisdag sen ska jag ha några välförtjänta lediga dagar. De två jobbdagarna kommer att gå i ett rasande tempo med många möten och revisioner inbokade, kul kul  :) 
 
Idag har det varit en sån där dag med fix och trix hemma, men först blev det en skön promenad i solen. Grabbarna tog sig en cykeltur på si så där 6,5 och 11 mil. Eric körde 6,5 mil och Niklas som skall köra Vätternrundan cyklade 11 mil, jösses !!! Eric skulle också mer än gärna cykla "runt pölen" (som dom säger) men har inte åldern inne, så han får vänta något år.
 
 
 
Själv var jag glad åt en promenad på en timma.
 
 
 
Ha en fin kväll !
 
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Det vara några mil på cykel, jisses så duktiga de är. Skönt att vara ute o njuta av solen, kan det vara våren som äntligen är på väg??? Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Tack för hälsning hos mig!
    Härligt väder ni haft, liksom vi.
    Jag jobbar fyra dagar denna veckan, men två nästa ;)
    Ha en fin nu kortvecka!
    Kram /Maria

    SvaraRadera