onsdag 28 november 2018

Vad har hänt sen sist ?

Tjingeling !

Oj, vad veckorna springer iväg och jag har varit riktigt dålig på att blogga, men jag har helt enkelt inte haft lust.

Vad har hänt sen sist då ? Julen har börjat flytta in hos oss såklart, vilket jag tokgillar, älskar ju denna tiden. Jag har blivit förkyld, hoppas på att få en tid hos läkaren i morgon för min sega hosta. Så har vi blivit med ny säng, jösses vad skönt jag sover, ska visa när allt är på plats, väntar på en byrå och två sängbord som är på ommålning. Det har varit ett frisörbesök och så har jag ju jobbat förstås.

Ja, det händer inte jätte mycket, men lite så har det varit hos mig sista veckan.

Men nu är det jag och dammtrasan, puh, va trist.


Lite nytt adventspiff :)


Fin kväll !
Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Läser alltid dina inlägg, och tycker de är så trevliga. Kommenterar sällan..., har ingen egen blogg tyvärr, vet inte hur man gör..
    Hoppas du får en fortsatt trevlig vecka.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, vad glad jag blir.
      Detsamma till dig :)
      Kram Pia

      Radera
  2. Det går upp och ner det där med bloggandet �� Nu har du ju fullt upp med allt som har med julen att göra ��❤️

    SvaraRadera