onsdag 23 maj 2018

Blir så trött

Tjingeling !

Jag blir så trött på mig själv.... 

Jag har nu sparat mitt hår i ca 1 1/2 år och nu har det äntligen kommit ner till axlarna. Men ni kanske kan gissa vad jag kollar på nu....yes ! korta frisyrer. 

Men huuur snyggt är det inte med kort hår. Visst det är ju super smidigt med lite längre hår, bara att sätta upp det i en tofts när man är lite lat och inte orkar göra något. Men när det är utsläppt så är det verkligen IFA (ingen frisyr alls)

Men kolla, kort hår alltså....hur snyggt (jag kommer fortsätta var mörk i alla fall)

Jag tror nog att min frissa kommer att muttra lite idag när jag ska dit och kommer med förslaget. Jag vet att hon tycker att jag ska fortsätta spara. Hur som helst, inget kommer att ske förhastat och absolut inte idag.














Jag har lite att fundera på... vad tycker ni ?

Dålig bild men ni kanske ser hur jag ser ut ändå.
Så....klippa eller spara ?


Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar