söndag 14 januari 2018

Lite av varje

God eftermiddag !

Hur har ni det ? Har helgen varit bra ? Än är den ju inte slut men det tar på den. Jag har varit själv större delar av helgen, Niklas är ovanför Torsby och kör ett seedningslopp för att komma längre fram i startledet på Vasaloppen. Helt galet att han ska köra det, 9 mil, jag är imponerad.

Vad har jag gjort då ? Lite av varje kan man väl säga. I går var jag och jobbade, så många projekt på gång samtidigt så det krävdes några extra timmar, sen gjorde jag inte så många knop. I dag har jag städad, bäddat rent och varit ute och gått. Så kallt och bitigt i kinderna, men jag behövde lite luft så det var bara att ta på sig.

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät, en kopp te och massa tända ljus.

Och det här är min utsikt.


Fin eftermiddag till er !
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar