fredag 29 december 2017

Vår jul

God kväll !

Hur har ni det ? Jobbat lite eller bara varit lediga ? Själv jobbade jag några timmar onsdag och torsdag och varit ledig idag, så skönt.

Eric har ju varit hemma några dagar och det är såå mysigt, men underbart är kort, nu är han tillbaka i Motala igen.

Har ju inte skrivit något om vår jul så det tänkte jag göra nu.

På julafton var vi hemma hos svärmor och åt ett jätte gott julbord och risgrynsgröt förstås.Vi såg på Kalle och delade julklappar. En sån jul som dom flesta har kan jag tro. Niklas jobbade så han kom lite senare.

Fina granen

Dukat fint

Julafton var ganska lugn, juldagen däremot var det full fart.
Vi var hos min brors dotter och firade med mina syskon och alla barn.

Har många år försökt få till ett kusinkort men inte lyckats, men i år gick det, roligt att ha.


Tomten kom förstås och han frågade snällt om han fick komma in, och det fick han ju om han hade några julklappar med sig :)

När han hade delat ut julklapparna som var i säcken så fick han god hjälp ut, vad skulle han göra där liksom när det var tomt i säcken, haha ja dessa underbara kommentarer. 



Ja lite såhär firade vi jul.

Fin kväll till er.
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar