torsdag 10 augusti 2017

Höstnytt

Hej hej !

Torsdag redan och snart är första arbetsveckan avklarad. Man kommer in i jobbet fort även om jag kände mig lite mossig i huvudet och seg i tankeverksamheten i måndags morse.

Har ni sett hur mycket snygga höstkläder som har kommit in i butikerna redan. Älskar hösten och alla snygga kläder, lite tjockare gosiga tröjor och murriga färger. 

Tänkte vänta med att köpa nytt, men dessa rutiga byxor kunde jag inte motstå. Dom får hänga i garderoben någon vecka till för än så länge vill jag ha sommarkläder.


Finns HÄR




Har ni börjat köpa höstkläder än ?

Fin dag !
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Jättesnygga byxor! :-) Själv har jag inte kollat höstnyheterna ännu, är fortfarande inne i semesterlunket. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Skitsnygga! Men jag hade gjort likadant, hängt dom i garderoben ett tag. Tänker inte släppa taget om sommaren än :)
    Ha en fin fredag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Inga höstinköp, och jag har inte handlat ett enda plagg under hela sommaren heller..:o Men nu ska jag klicka på länken för att se var Du köpte dina byxor, för dom var verkligen snygga...!!!
    Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  4. Åh, jag håller med dig! Tokgillar hösten och höstkläder! Fast jag tokgillar somriga blå kläder med ;)
    Jag har köpt en "riktig" höstklänning, men den får vänta någon vecka till. Augusti är ju sommarmånad ;) Snygga byxor som ser sköna ut! Skulle kunna vara något frö jobbet på förskolan. Man vill ju vara snygg även där ;) OCH bekväm...
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  5. Snygga!!

    Nope det har jag inte! Fortfarande sommarkläder här!

    Önskar dig en fin helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera