onsdag 26 april 2017

Vardag

Tjingeling !

Trött tjej här idag, jobb, träning, idag blev det intervaller på löpbandet i 40 minuter, lite städ när jag kom hem, med betoning på lite och så lite mat förstås. 
Nu sitter jag och väntar på att Rebecka Martinsson ska börja, gillar den serien. Det är alltså en helt vanlig dag, inga konstigheter och egentligen inget roligt alls att berätta om, men så är det ibland och det är visst det som kallas vardag.

Inte ens bilden blev bra idag, liiite sned och suddig, jaja ;) 


Kram Pia

1 kommentar:

  1. Vardagen är skön tycker jag. Däremot är det inte skönt att sjukdomarna löser av varandra för mig nu så jag har inte tränat på nästan ett halvår... men snart kanske jag kan komma igång när denna senaste förkylningen har lagt sig..
    Hoppas du njuter av helgen. Kram J

    SvaraRadera