onsdag 29 juni 2016

Bebisgos

Hej vänner !

Åh, i går var vi och bebisgosade. Min brors dotter fick en liten kille förra veckan, en liten Theodor. Så fin och så perfekt. Kan inte i ord beskriva hur mysigt det är med en liten bebis i familjen igen.
Och så gott dom luktar dom där små.

Innebär det att jag har blivit gamla-faster då, näää så kan det väl inte vara,
för det tyckte jag lät fasligt gammalt.... :) :)

Men bebisgos med Theodor, det förgyllde hela den dagen!




Bebisfötter....finns det något sötare ?



Idag jobbade jag min sista dag....nu har jag semester i fyra veckor och två dagar, så skönt.
Men ingen sovmorgon ändå, i morgon åker vi till Vansbro, Eric ska köra en halv Iron man där, simma 1900 m, cykla 9 mil och springa 2,1 mil. Och jag och Niklas ska förstås heja på :)

Ha det fint !
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Naaw, så söt. Önskar dig en fantastisk semester.

    SvaraRadera
  2. Åh så söt o fin! Det bästa som finns!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Älskar små bebisar
    Jag blev alldeles trött av att läsa om Eriks halva ironman!
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Naw,söööötis ❤️ ....
    /Kram & lite fossinggos hihi

    SvaraRadera