lördag 28 maj 2016

Hej på kvällskvisten

God kväll !

Då har vi landat i soffan efter en spännande dag som har gått i idrottens tecken. Först var det cykeltävling för Eric och Niklas, båda körde 10 mil (kan välja på 3, 6 eller 10 mil). Efter vi fått super god mat hos svärmor och lämnat Eric vid tåget åkte jag och Niklas och kollade när våra vänners dotter spelade fotboll.



Grabbarna cyklade och jag åkte ut för att fota lite, svårt, för det går fort som tusan.

I denna högen är mina killar, lite läskigt tycker jag att det är för dom ligger väldigt nära varandra i klungan. 






Eric kom i mål på en 5:e plats, utav ca 100 startande som körde 10 mil och fick en tid på 2 timmar och 32 minuter, så han var riktigt nöjd. Niklas tid har jag inte riktigt koll på.

Fin kväll !
Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Åh, herregud, vilken tid: 2.32!!!Om två veckor ska jag ut och ta Tjejvättern som också är på 10 mil. Men inte blir det den tiden inte....
    Grattis till Eric och bra jobbat!
    Kram från Kate

    SvaraRadera
  2. Vilka duktiga cyklister ni har i familjen. Roligt.
    Fina bilder du knäpper. Det är roligt med fotografering.
    Ha en skön söndag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Skulle nog ta lika lång tid för mig om jag bara cyklade 2 mil tror jag ;-) fast jag skyller på min cykel!!

    Himla bra jobbat av båda.
    Ha en bra start på veckan nu fina du.
    Kram kram.

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj vilka hurtiga och duktiga killar, grymt bra jobbat! Och jag håller med, lite vanskligt att befinna sig mitt i en klunga av andra cyklister, help!

    Önskar dig en fin helg!

    Kramar aka

    SvaraRadera
  5. Tycker alltid att det ser så otäckt ut när dom ligger i klunga med cyklar!
    Coola är dom dina "grabbar" som är så aktiva.
    Så tycker jag att bilden på klungan är skitsnygg också!

    Kram Hannis

    SvaraRadera