torsdag 2 juli 2015

När man har firat en vän

Tjing !

Har en fin vän som snart fyller år och det måste ju såklart firas. Firas med present, grattiskort och kramar.

Så det gjorde vi i går och som vanligt fick vi jätte gott att äta och dricka. Jag missade såklart att fota allt gott. Men det var grillat, underbar god sallad och en massa goda såser och så rosé förstås, det smakade bra efter vår lilla cykeltur. Vi fick även en super god kladdkaka med vit choklad som jag bara måste få receptet på, och jordgubbar och glass och grädde. Ja, vi var väldigt mätta när vi cyklade hemåt igen senare på kvällen genom stan då vindarna fortfarande var varma.

Mysigt att träffas så här mitt i veckan när man fortfarande jobbar, det förgyller vardagen.

Min fina :)




Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Grattis till din vän..
    Låter som en riktig brakmiddag och verkligen trevligt att ses mitt i veckan... som du säger lite extra i tillvaron

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till Pia! Hipp hipp huurrraa!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  3. Grattis till vännen och härligt att kunna umgås så över middag även på en vardag mitt i veckan. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera