tisdag 4 november 2014

Att vara lite svag för något

Tjing !
 
Är det något som jag är svag för så är det doftljus, vill alltid ha ett tänt, men helst flera stycken. 
När Niklas åkte hem från Eric i fredags stannade han till i Karlsborg för att köpa ett på Modesto.
 
Shit vad glad jag blev, att bli överraskad med ett doftljus liksom, det kan ju göra vilken fredag som helst till den bästa.
 
Detta fick jag,  jag har inte tänt det än men jag känner att det kommer sprida himmelsk doft här hemma. 
 

 
Gillar ni som jag doftljus ?
 
Ha det bäst !
 
Kram Pia

12 kommentarer:

  1. Mysigt med fina doftljus och härligt att få en del julinspiration också. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Doftljus till jul, speciellt.... Härlig julinspiration också! Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Mmm såå mysigt och väldoftande med doftljus. :-) Har nästan ngt tänt varje kväll. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Ett och annat doftljus brinner allt hemma hos mig också. Skänker liksom lugn och tillfredsställelse.
    Marlene Birgers har jag dock aldrig testat.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  5. Jag gillar det om det inte luktar för mycket.... Ibland blåser jag ut ljuset efter ett tag så lukten bara kan anas

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Jag älskar doftljus! Har ett behov av det=))
    Bra överraskning.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  7. Mysigt ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  8. Älskar doftljus!! Har alltid nå´t tänt (i alla fall på kvällarna), året runt Kram J

    SvaraRadera
  9. Å, det där doftljuset är jag nyfiken på. Är också helt besatt av goda doftljus, så lyx. Kram.

    SvaraRadera
  10. Men vad gulligt av mannen din :-) Sånt gillas!!

    Kram kram.

    SvaraRadera
  11. Jag har ett doftljus på mitt nattduksbord! Finns så många fina!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  12. Jag känner mig lite kluven till doftljus, är så oerhört doftkänslig så jag kan må riktigt dåligt av många som doftar starkt. Det är några få jag klarar av och de luktar supergott :-)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera