onsdag 3 september 2014

Höstfräscht

Tjing !
 
Det där med att höstpyssla hemma det är något som jag verkligen gillar. Även toa måste få sig en uppfräschning av lite nytt lull-lull. Några nya handdukar, en go tvål och ett doftljus så är vi hemma, behöver inte vara mer än så :)



Handdukar från Ikea
Ljus från Blackballoon
Tvål från Perlanliving

Perlan Living driver även Falsterbo Living, kika in där, mycket fint.

Nu säger jag kram och god natt. I morgon ska jag till Göteborg på mässa, så jag ska upp tidigt.

Sov Gott !
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Snyggt med lila och vitt ;))...visst vill man fixa till i hemmet till hösten....idag har jag putsat fönster i köket och bytt gardiner....och vilket fint väder vi har också...härligt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin färg på handdukarna, höstlikt. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Tänk att det lilla kan göra så mycket. Det gillar jag. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Höstfint! Alltid kul med nytt, även till badrummet, kram Suss

    SvaraRadera