måndag 11 augusti 2014

Svensk ungdomsmästare

Tjing !
 
Hemma igen efter en fantastisk helg i Malmö. Vi åkte dit för att Eric hade sin sista cuptävling i triathlon.
 
Den sista tävlingen var den viktigaste av alla cuptävlingar, vilket innebar om han vann skulle han bli svensk mästare i sin åldersklass plus att han skulle vinna hela cupen. Och vet ni.... han VANN !!!!!
 
Japp, det är min grabb det, stolt som är en tupp det är precis vad jag är. Kul när allt träning lönar sig, detta blir liksom ett kvitto på allt slit.
 
 
Visst är jag alltid nervös på tävlingar, men i lördags var det helt sjukt, jag skakade haha :)
Killarna han tävlar med är väldigt jämna så det är spänning på hög nivå, vilket är väldigt roligt. 
 
Vi var så klart ute och firade i lördags kväll med god mat.

 
I går var vi på Emporia innan vi åkte hem, där shoppade han loss. Är man svensk ungdomsmästare så får man det ;) 
 
Vad har ni gjort i helgen ?
 
Ha det fint !
Kram Pia

8 kommentarer:

  1. Wow, stort, stort GRATTIS till Eric!!! Hurra Hurra!! Vilken kämpe, verkligen, och jag säger det igen... han har ett underbart backup av Er två! Så grattis till Er med.
    Ha det bäst, kära Du!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Ett JätteGrattis!!! Va duktig han är er Eric, men jag tycker ni också kan ta lite credit av det hela, som backar upp honom som ni gör. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Grattis än en gång :-) Så himla starkt gjort!!! Och jag säger som de andra, utan ert stöd hade det varit betydligt svårare (omöjligt?) Så ta åt er ni med :-)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt! Grattis till honom och till dig som har en så duktig kille. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Gratulerar! Stolt ska du va :) Emporia besökte vi när vi semestrade i Österlen, stooor galleria!
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Grattis till Eric...bra jobbat!!
    I helgen åt vi surströmming med några vänner...lite bilder kommer framöver även därifrån, hihi...
    Kramis bia

    SvaraRadera
  7. Wiii...Stort ***GRATTIS*** så skoj :)
    & Förstår att ni är väldans stolta/Kram

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till sonen, och såklart till er föräldrar som coachar honom!
    Kram J

    SvaraRadera