onsdag 25 juni 2014

Onsdag mitt i veckan

Tjing !
 
Och god morgon. Vill bara kika in och önska er en bra onsdag, en bra onsdag mitt i veckan. Här är det en trött tjej, behöver verkligen semester nu, men det är jag säkert inte ensam om. Får bita ihop ett litet tag till, nästa vecka också, sen....

Men nu kör vi onsdag, en solig sådan
 
Har ni semester eller jobbar ni fortfarande ?
 


 
Klänning från en lokal butik
Jeansjacka gammal från Vero Moda
Halsband från Puss
 
Ta hand om er !
Kram Pia
 

7 kommentarer:

  1. Tröttsamt är det även här ;) Semester om 1,5 vecka så dagarna räknas ner nu... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild på dig! Jag har nästa vecka kvar att jobba också sen så......det ska bli så himla skönt! Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Jag har inte semester förrän den 18/7. Så jag får gott jobba minst tre veckor till...
    Vilket fint kort på dig.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild:) Jag är mammaledig fram till i början av september, sen är et dags igen. Kram och ha en fin dag.

    SvaraRadera
  5. wow vilka ögon du har kvinna :) super fin bild ja jag jobbar t om 15/8 så ett tag till dess men men önskar dig en skön dag kram

    SvaraRadera
  6. Jättefin bild av dig!! :-) Lyckos dig som har semester snart, själv har jag 3,5 vecka kvar innan det är dags.. :-)
    Kramizz Laila

    SvaraRadera
  7. Åh nej, jag får allt hålla ut denna och nästa vecka... 6 arbetsdagar kvar sen ska jag njuta!!
    Kram J

    SvaraRadera