lördag 31 maj 2014

Cykeltävling

Tjing !
 
Idag har vi haft cykeltävling här i vår lilla stad. Niklas var med och körde 10 mil och då föll det på min lott att vara funktionär. Saft, bullar och saltgurka skulle serveras.
 
Det är riktigt häftigt att se dom snabba cyklisterna när dom susar förbi, ja, för inte stannar dom för saft och bullar ;)
 
Min nöjda cyklist som slutade på en 8:e plats utav 120 st startande. Grymt bra !
 
 
Nu ligger vi här hemma i varsin soffa och kollar på triathlon på tv och hör hur det regnar utanför fönstret, lite mysigt faktiskt.
 
Ikväll blir det nog en bra film och en stor skål med godis.
 
Vad har ni gjort idag ?
 
Kram Pia

7 kommentarer:

  1. 8-a Inte dåligt **Grattis** till din Cyklist - Här har jag bara njutit i solen & latat mig hihi ...
    Drömt mig tillbaka till Slottet lite fniss...

    Ha en härlig kväll!

    SvaraRadera
  2. En kväll ni är väl värda, så flitiga ni är. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Shit vad duktig han var!
    En fd kollega cyklar en hel del, men nu i dagarna välte hon och mannen. Fick sys i ansiktet och en bruten arm, det är inte en sport att leka med!

    SvaraRadera
  4. Grattis till Niklas!!! Låter som ni får en trevlig kväll också :) Jag har ägnat heeeeela dagen åt plugg, inte liiiiika trevligt som er dag varit, urk... :)

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Vilken bra placering! jag ägnade nästan hela lördagen åt tvätt och städ... Men idag skiner solen och jag har lite roligare planer!

    Önskar dig en fin söndag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Det blev inte så många knyck gjorda här i går... först fastnade jag framför Stockholm maraton på TV-n, sen drog jag i alla fall till gymmet, sen fastnade jag lite framför triathlon innan mannen o jag åkte till restaurang i stan för att avsluta kvällen med att hämta hem döttrarna från tåget.
    En lugn o skön dag! Kram J

    SvaraRadera
  7. Vilken duktig kille! Grattis. Min dotter kammade hem guldvinsten i truppgymnastik med sitt lag i Lördags. Här har vi turen att solen skinit både igår och idag.
    Hoppas vädret är bättre idag.
    Kram Helena

    SvaraRadera