måndag 17 mars 2014

Söndagskalas för en 21-åring

Tjing !
 
I går var vi och grattade min fina brorsdotter som fyller år i veckan. Konstaterade att jag är dubbelt så gammal som henne, hujedamej vad gammal jag måste vara.
 
Minns det som igår när fina Hanna föddes. Jag var i Sälen och åkte skidor med hela fotbollsgänget. Jag längtade hem som aldrig förr när jag fick telefonsamtalet att jag hade blivit faster.
 
 
Hanna bjöd på den första grillade korven för i år, smakade väldigt bra, sen blev det kaffe och glass.
 
Kalaset avslutades med en liten tävling...vem som kan stå längst i plankan.
Ja, jag har aldrig sagt att vi är normala, haha.
 
Hoppas ni har en bra start på veckan.
 
Kram Pia

10 kommentarer:

  1. Det är bara barnen som blir äldre inte vi ;-) men visst rusar tiden
    Hehe roligt med tävlingar!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ja hua vad tiden går fort, tur att inte vi åldras, ha, ha......Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Låter som ett bra kalas och grillat gu så gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Man är väl inte en dag över 25 eller hur var det nu :-)
    ....Rolig avslutning ni hade på kalaset! :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. haha :-) Vem vann?? ;-)
    Kram kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. En liten kille på 8 år, det är ju så man får skämmas ;)

      Radera
  6. Härligt! Hoppas du gav dom en juste match,hur länge??? Kraaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. 2,30 min blev det, kroppen skakade, haha :)

      Radera
  7. Ja tiden går fort tänker på att jag har 3 barnbarn oj hinner knappt med :) ha en skön dag kram

    SvaraRadera
  8. Roligt kalas ;).....jaa jag är också faster åt fem ungdomar ;))den äldsta är snart 29 år och den yngsta 21...hugaligen vad tiden går fort.......ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera