torsdag 20 februari 2014

Lunchdejt

Tjing !
 
Eric min lunchdejt idag :)
 
 
Slutade jobbet strax före lunch idag, hämtade Eric och vi åt en god och mysig lunch på Aroy här i vår lilla stad.
 
För övrigt har det varit lite blandade småhopp idag...några möten på jobbet som blev precis så som jag ville, sånt gillas :) Vi har ordnat pass till Eric, lite handling i matbutiken och så lite OS så klart.
 
Men nu har jag inte tid att sitta här, för nu har jag en annan dejt....med dammtrasan.
 
Ha en go torsdag !
Kram Pia

11 kommentarer:

  1. Härligt med två dejter på samma dag! Den första var klart bäst. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Håller med Pia! Dejten med dammtrasan låter inte så kul, den första verkade mycket trevligare :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Två dejter på en och samma dag, det är inte dåligt! Men efter en dejt med en sådan snygg kille så stod du nog ut med att ta ett tag med dammtrasan.
    Kram M.E

    SvaraRadera
  4. Nice!! Ja den första dejten menar jag då �� Imorgon är det redan fredag. Tjoho!!! Kram på dig.

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt att luncha med sonen! Den andra dejten lät inte lika roligt ;) kram Suss

    SvaraRadera
  6. Så mysigt lunchsällskap!
    Här har också dejtats med trasan idag ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  7. Vilken mysig dejt hoppas den med trasan blev lite bra i alla fall. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Jag skulle absolut föredra lunchdejten före dammtrasedejten... trevligt att få luncha med barnen.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Lunchdejt låter betydligt mysigare än städningen, fast å andra sidan är det fint när man är klar med gnoendet... Ha det fint! Kram Christina

    SvaraRadera
  10. Mysig lunch dejt....men dejt med dammtrasan låter ju inte så inspirerande, hehe.....men jag brukar ha dejt med den jag också ;))).......ha en fin lördag!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  11. ~ Myyys & Lyx ~

    /Kram

    SvaraRadera