onsdag 20 februari 2013

Vill-ha-saker

Tjing !
Oj, oj, vilken dag det har varit på jobbet idag, suttit i flera möten, sprungit runt som en yr höna, fått en ny dator med en massa uppdateringar som inte vill som jag vill, samtidigt försöka skriva något bra. Nä, tekniska grejer det är inte min grej.  Nu är jag hemma och har landat i mitt favorithörn i soffan, borde göra en massa nytta men det är ju så mycket roligare att vara här och kika runt bland bloggar och nätbutiker. Har hittat lite jag-vill-ha-saker.....  Det är väl snart mors dag va ? ;)


 
 
 
 
 
 
Allt kommer från den fina nätbutiken Blackballoon
Ha en fin kväll ! Kram Pia 

2 kommentarer:

  1. Tack snälla du för att du läser min blogg! Då hittade jag ju dig! Ska kolla igenom den! vad är det du vill ha hjälp med! Kom med förslag, tycker annars det ser superbra ut!
    Nu ser jag något du kan skaffa en blogglista att ha på sidan så man kan lägga till sig hos dig så man lättare hittar tillbaka! Kolla hos mig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för tipset, måste jag försöka få till. Ha en fin dag i solen. Kram Pia

      Radera