onsdag 23 januari 2013

Hej svinkalla onsdag !

Brr, va kallt vi har i vår lilla stad i dag -18 grader hade vi när jag klev upp i morse. 36 grader för kallt om ni frågar mig ;) Kurade ihop mig i soffan och kollade på lite kort när jag kom hem från jobbet. Hittade några fina kort på Eric som jag måste visa...
Brukar ofta blunda och tänka mig tillbaka på tiden när Eric var liten, på sånt som han har sagt och gjort, för man vill ju inte glömma denna underbara tid...
Till sommaren är Eric 16 år och hans största inresse är triathlon. Till hösten flyttar han till Motala och ska gå på triathlongymnasiet. Hua, det kommer att bli jobbigt för hans mamma och papppa, men det är ju hans högsta önskan, så vi stöttar självklart till 200%. Och vi är såå stolta. Ha en fin kväll ! Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar