onsdag 8 augusti 2018

Till mig från mig

Hej !

Är ni sådana som jag som kan köpa presenter till er själva ? Jag älskar presenter och att köpa till mig själv ser jag inte som något konstigt alls hehe :)

Har länge gått och spanat på dessa fina örhängen, köper väldigt sällan örhängen faktiskt, brukar alltid ha pärlor eller ringar. Men dessa från Edblad tyckte jag var så söta, så jag slog till :)

En sommarpresent helt enkelt, till mig från mig, inga konstigheter :)





Brukar ni köpa presenter till er själva ?
Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Och dom var Du helt klart värd, enligt mig..🌸🍃Snyggt!!
    Kraaam Kate

    SvaraRadera
  2. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังออนไลน์

    SvaraRadera