söndag 5 augusti 2018

En dag i Lidköping

God morgon !

Ingen sovmorgon idag heller, förstår inte vad det är med mig, varför kan jag inte sova till 7,30 i alla fall.  Klockan 7,50 hade jag i alla fall ställt klockan för att Eric kör en halv Ironman i Polen idag och starten är klockan 8,00. Eftersom vi inte är med honom på denna resan så måste man ju såklart följa honom på Ironman-appen. Det är så pirrigt att se honom tävla live, men följa honom i en app det är sju resor värre, men följa honom måste jag ju såklart göra :)

I går tog jag och Niklas en tur till Lidköping, hade en sån där mysig dag då man bara strosar runt på stan i ett lugnt tempo och äter gott.





Och det enda inköpet jag gjorde var servettringar på Rörstrands.

Önskar er en fin dag.
Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar