lördag 26 maj 2018

Symöte

Tjingeling vänner !

Hur har ni det i solen ? Hur är det möjligt att detta underbara väder håller i sig vecka efter vecka. Jag klagar absolut inte, men det är ju inte utan att man är orolig över att detta är sommaren. Men det får vi inte tro.

I torsdags hade vi symöte här hemma, vi är ett gäng tjejer från jobbet som började träffas. Och vi har så sjukt roligt, skrattar oavbrutet. Kanske för att vi har ett spann på ålder från 26 till 46 år, men vad gör det, har man kul så har man. 

Vi var alltså här hemma hos mig denna gången. Jag bjöd på en pastasallad och kyckling, till efterrätt blev det en Semifreddo, super gott.

Det blev både rött vin och bubbel och det kändes lite i huvudet i fredags haha.  Men man måste ju njuta när det är så fint väder. Vi satt ute till kl 23, ingen ville gå in, men med några filtar så gick det fint.






Nä nu ska jag ta en titt i garderoben och se vad jag ska ha på mig ikväll, vi ska hem till vänner, mysigt.

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar