tisdag 8 maj 2018

Motala

God kväll !

Njuter ni av det härliga vädret ? Så underbart och så mycket lättare allt går när det är fint väder och så mycket gladare man blir. Hoppas nu bara att detta inte är sommaren utan den verkligen kommer igen.

I helgen som var så var vi i Motala hos Eric, som alltid supermysigt. I lördags var vi och kollade när våra vänners dotter spelade golftävling, hon är så duktig, kom 4:a.

I söndags skulle Eric springa kanalloppet, men det blev inte riktigt som han hade tänkt sig, men mer om det i nästa inlägg.

Vi har grillat, druckit gott, varit på stan en sväng och bara myst. 

Tänk vilken tur man har som har så bra kontakt med sitt barn, inte alla som har det, men det är jag riktigt lycklig över. Vi pratar om allt, roliga och tråkiga saker och visst kan jag vara en jobbig morsa ibland, men när jag fyller frysen med mat då är jag rätt bra, haha :) Skojar bara, jag vet att Eric uppskattar vår relation lika mycket som vi gör.








Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar